ترجمه انگلیسی به فارسی

بهترین و متخصص ترین تیم ترجمه فارسی – انگلیسی و انگلیسی – فارسی در خاورمیانه، انگلستان و کانادا

 

شماره تماس واتساپ: 004915212009872

oxbridge2020@gmail.com/ Info@persian-translation-services.com

ترجمه انگلیسی به فارسی: بدون دغدغه و نگرانی ترجمه خود از فارسی – انگلیسی و انگلیسی – فارسی را به مجموعه پرشین ترنسلیشین بسپارید. کارمندان و مترجمان با تجربه ما شما را از ابتدا تا انتهای ترجمه یاری می رسانند.

 

با توجه به تخصصی بودن بعضی از ترجمه های فارسی – انگلیسی و انگلیسی – فارسی، توصیه داریم با کارشناسان ما مشورت نمایید. مشاوره رایگان است.

اهمیت ترجمه رسمی در سرنوشت شما حیاتی است؛ به دست دلال و غیر متخصص نسپارید

ترجمه انگلیسی به فارسی

ترجمه انگلیسی به فارسی

دارالترجمه رسمی و غیر رسمی در ایران، انگلستان، کانادا و آلمان
هموطنان عزیزی که نیاز به ترجمه رسمی یا غیر رسمی مدارک یا متون خود دارند می توانند با شماره واتساپ و آدرس ایمیل ارایه شده در ارتباط باشند تا نحوه ارسال مدارک و فایل ها و همچنین هزینه آنها را همکاران ما در مجموعه پرشین ترنسلیشین ارایه نمایند.
ما ارایه دهنده خدمات ترجمه رسمی اسناد ، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی ،ترجمه رسمی قراردادها و اخذ تاییدات دادگستری و وزارت خارجه هستیم. مجموعه پرشین ترنسلیشین سابقه‌ای طولانی و گران قیمت در زمینه ترجمه و ویرایش متون مختلف عمومی و تخصصی دارد. مجموعه پرشین ترنسلیشین  تلاش می نماید با ارائه خدمات حرفه‌ای و ممتاز،  نیازهای ترجمه ای شما (اعم از رسمی و غیر رسمی) را اجابت نماید.
نرخ ترجمه های ما کاملا منطقی و رقابتی می باشد.
شماره تماس برای هموطنان خارج از کشور:
004915212009872
دارالترجمه پرشین ترنسلیشین از آغاز تاسیس یکی از مراکز عمده‌ی ترجمه رسمی و غیر رسمی و تایید اسناد و مدارک توسط مترجم رسمی بوده است. مترجمان رسمی ما متخصص در زبان‌های مختلف، انواع مختلف مدارک و اسناد را در سریع‌ترین زمان و با حداکثر دقت و کیفیت و نیز معقول ترین هزینه ترجمه می‌کنند و به تایید مراجع مربوطه می‌رسانند. در شرایط فور ماژور که مشتری زمان بسیار کمی برای ترجمه و تایید مدارک دارد سرویس ترجمه فوری امکان تایید ترجمه توسط مجموعه پرشین ترنسلیشین فراهم می باشد.
http://persian-translation-services.com/

Persian Translation